پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 2 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود اسکرین سیور ساعت دیجیتالی درون آب DropClock 3D Screensaver v1.01  

DropClock_3D_Screensaver_v1.01_[www.MihanDownload.com].jpg

همانطور که مي دانيد اسکرين سيور يکي از برنامه هاي ويندوز براي حالت استراحت سيستم و کاهش مصرف برق مي باشد. از همين رو امروز اسکرين سيوری را با نام DropClock برايتان آماده کرده ایم. این اسکرین سیور یک نمایشگر ساعت دیجیتال است که اعداد آن به طرز جالب در آب غوطه ور هستند و با تغییر زمان اعداد نیز حرکت می کنند.
 
 
جهت دانلود این اسکرین سیور به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
 


|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
موضوعات مرتبط: دانلود , محافظ صفحه نمایش , ,
برچسب‌ها: DropClock 3D Screensaver , نرم افزار , نرم افزار جديد , دانلود , دانلود محافظ صفحه نمایش , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار اسکرین سیو , دانلود نرم افزار جديد , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود اسکرین سیور , دانلود اسکرین سیور اکواریوم ماهی , دانلود اسکرین سیور برای کامپیوتر , دانلود اسکرین سیور زیبا , دانلود اسکرین سیور سه بعدی , دانلود اسکرین سیور ساعت , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
تاریخ : 22 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود اسکرین سیور زیبای Sky Clock Screensaver 

دانلود اسکرین سیور زیبای Sky Clock Screensaver


کم نیستند آنان که دوست دارند ساعت ها به آسمان بنگرند و ابرها را در آسمان آبی نظاره کنند. این منظره را می توان یکی از بهترین و خیره کننده ترین مناظر طبیعی جهان دانست. اگر شما نیز از علاقه مندان مشاهده ابرها در آسمان هستید و به همان اندازه نیز به زمان اهمیت می دهید ، پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان نرم افزاری را که امروز قصد معرفی آن را داریم از دست ندهید. امروزه اسکرین سیورهای بسیاری را می توان با موضوعات مختلف یافت که برخی صرفأ تصاویری را بدون هدف خاصی و تنها در راستای انجام وظایف عمومی یک اسکرین سیور (محافظ صفحه نمایش) انجام می دهند. اما در مقابل در برخی از این نرم افزارهای اسکرین سیور می توان خلاقیت سازنده را به وضوح مشاهده نمود. Sky Clock Screensaver را می توان یک اسکرین سیور زیبا و با طرحی نو و خلاقانه نامید. در این محافظ صفحه نمایش می توانید تصویری زیبا از آسمان آبی را مشاهده نمایید که ابرهایی که در آن قرار دارند ، زمان را به شما یاد آور می شوند. این اسکرین سیور زیبا را هم اکنون می توانید از این سایت دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: دانلود , محافظ صفحه نمایش , ,
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Water_Ripples_Screensaver_[www.MihanDownload.com].jpg 

همانطور که مي دانيد اسکرين سيور يکي از برنامه هاي ويندوز براي حالت استراحت سيستم و کاهش مصرف برق و ... مي باشد. از همين رو امروز اسکرين سيور بسيار زيبا و قشنگي را برايتان آماده کرده که مطمئنآ باعث زيبايي و جذابيت هرچه بيشتر محيط ویندوز شما خواهد شد. اسکرین سیور Water Ripples به شکل اموج کوچک آب می باشد. در این اسکرین سیور آب در سطحی قرار گرفته که با افتادن قطره آب درون آن امواجی را در سطح آب ایجاد می نماید.
 
جهت دانلود این اسکرین سیور به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
 

 

|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: دانلود , محافظ صفحه نمایش , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com

در این مطلب قصد داریم شما را با اسکرین سیور یا همان محافظ صفحه نمایشی آشنا کنیم که پس از نصب دسکتاپ شما را کمی خیس خواهد کرد. بهتر بگوئیم پس از نصب این محافظ صفحه نمایش میز کار کاربر به یک دریاچه متلاطم تبدیل خواهد شد. این محافظ صفحه نمایش سه بعدی که از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد بدون هیچ گونه مشکلی نصب و اجرا خواهد شد و این در حالی است ک در هنگام استفاده به هیچ وجه کاهشی در کارآیی سیستم ایجاد نخواهد کرد. 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: دانلود , محافظ صفحه نمایش , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .